Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, na kom nebo na čem se učí budoucí sestřičky odebírat krev. Faktem je, že mi nikde v ordinaci nejsou schopni krev odebrat. Vždy musím do laboratoře. Tam jsem se ještě nesetkal s problémem. Nedávno kolem mne ve FN doslova poskakovaly 3 sestřičky, gumu v ruce, ani se mě nedotkly a přemýšely, jak mi krev vzít. Lékařka nehnula brvou a pravila, ať si jdu do laboratoře při poliklinice, ale papír mi na to nemohla vystavit. To prý může jen doktor z polikliniky.

Před pár dny jsem viděl sousedku, celou ruku modrou až fialovou, tak jsem se domníval, že upadla. A ejhle, prý jí brali krev. :-/

1 0
možnosti

Mám podobnou zkušenost z CT. Jedno kolo normálně, druhé mělo být s kontrastní látkou. Zkoušelil mne napíchnout na obou rukách, dohromady 9!!! vpichů. Nakonec jsem odešla - zřízená jako narkoman - amatér - s tím, že "nám to teda bez té kontrastní látky taky stačí".

Jsem dárce krve. Zajímavé, že na transfůzce neměli s injekcí nikdy problém a dovedu s daleko silnější jehlou napíchnout žílu bezbolestně na první pokus.

1 0
možnosti
Foto

R^Ano..Krom toho, že jste to napsala dobře, tak nejspíš máte pravdu... :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
členka Akreditační komise pro vyšší odborné vzdělávání;
účastnice Národních kulatých stolů k odbornému vzdělávání;
členka řídící sekce Komise pro rozvoj technického vzdělávání;
řídící práce ve vzdělávání HK ČR (2011 - 2013);
dramaturg tématických setkání ke vzdělávání.