Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J92a79n 57R75á18ž

28. 5. 2014 18:06

Ač nerad, neb jsem zastánce svobody v politické angažovanosti, Vám dávám za pravdu. Stejně jako je pro vybrané profese v zákoně zakotvena jistá omezení jejich svobody něco vykonávat, tak by i pro učitele měla být zakotvena povinnost politické neutrality, čili absolutní zákaz jakkoliv na půdě školy jednat a vůbec ne vést výklad žákům, v intencích politické ideologie strany jejíž je učitel členem.

Co mne k tomu vede: 

Když můj vnuk před lety přišel ze školy s tím, že paní učitelka říkala, že před rokem 89 zažívala tato republika svoje nejlepší léta plná spravedlnosti a blahobytu pro všechny, zarazil jsem se. Ale když začal se mnou vnuk polemizovat při mém výkladu o zvěrstvech, které potkaly v padesátých letech i naši rodinu, s poukazem na výklad paní učitelky, vydal jsem se do školy.  Paní učitelka byla členkou KSČM, dokonce krajskou funkcionářkou a podle ředitele, bývalého člena KSČ, má v jeho škole učitel svobodu, jakým způsobem vede výklad.

Bylo mi zle!

1 0
možnosti

Jistě by Vám stejně zle, kdyby Vaše dítě dostalo "školení" o neviditelné ruce trhu. dále viz. můj příspěvek do diskuse.

0 0
možnosti
Foto

Setkal jsem se u svých dětí s podobným, ale byl jsem vlastně rád, že se měly možnost seznámit s jinými názory než jaké zastávám já. Samy pochopily, kdo jen blábolí. Je lepší, když se seznámí s rozdílnými názory a samy si vyberou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
členka Akreditační komise pro vyšší odborné vzdělávání;
účastnice Národních kulatých stolů k odbornému vzdělávání;
členka řídící sekce Komise pro rozvoj technického vzdělávání;
řídící práce ve vzdělávání HK ČR (2011 - 2013);
dramaturg tématických setkání ke vzdělávání.