Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a ještě poznámka.za to jak školství v dnešní době vypadá mohou právě i rodiče.ministerstvo přistoupilo na mnohdy hloupé a nesmyslné požadavky ohledně výuky dětí právě na nátlak veřejnosti...takže rodiče mají na hlavě másla více než učitelé....a jinak si své děti můžete učit sama když víte jak.zcela jistě to zvládnete daleko lépe...:-P

0 0
možnosti

rodiče mohou za to že z drtivé většiny dnešních dětí vyrostou rozmazlení, nebo naopak lhostejní spratci.a s tím paninko nic neuděláte....a můžete psát o učitelích co chcete.jen dotaz kolik dětí jste kdy učila?;-D

0 0
možnosti

Hezký večer.

Ano, i když čerstvě vyštudovaný, zcela s myšlenkami té studie souhlasím. Vy rodiče chcete mít ze svých dětí "inženýry a doktory" i když na to nemají. Vidíte ve svých dětech plnění svých neuskutečnitelných snů.A dnešní školství Vám k tomu přímo nahrává. Vím o čem píši, protože nedávno jsem dostudoval. Víte, jak mne přímo štvalo a odebíralo chuť se učit, když jsem viděl, jak "studijní typy" procházeli s odřenýma ušima a ročníky, zatím co já jsem se snažil mít jedničky a co nejvíce bodů v testech? A mají maturitní vysvědčení jako já. Považuji to za velkou nespravedlnost.

Dnešní školství je Sodoma a Gomora. Vyžaduje, ba přímo řve po změnách. Je otázka, zda-li zákonodárci do té změny začlení zkušenosti ze zahraničí....

A od Vás to vyžaduje nevidět ve svých dětech "zázraky" ale lidi, kteří na něco mají a na něco ne.

2 0
možnosti

Jo a dodatek. Vy rodiče jste nositeli opravdu té Sodomy, Gomory. Víte kolikrát jsem si poslechl cizí rodiče v jejich vyjadřování o učitelích? Učitelé mohli a můžou za to, že Vaše děti neprospívají, místo toho, aby je poslali tam, kde budou stačit nebo přehnuli přes kolena?

1 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
členka Akreditační komise pro vyšší odborné vzdělávání;
účastnice Národních kulatých stolů k odbornému vzdělávání;
členka řídící sekce Komise pro rozvoj technického vzdělávání;
řídící práce ve vzdělávání HK ČR (2011 - 2013);
dramaturg tématických setkání ke vzdělávání.